Bloggen <3


 
 
Bloggen är inget utan er, era kommentarer och frågor. Det är VI som gör denna blogg, hade inte klarat mig utan mina fantastiska läsare. Jag blir så otroligt glad och rörd när jag får läsa era varma ord <3 Tack för att ni är NI!!
 
 
:)
 
Först och främst GRATTIS till allt!!! 
Vilka fina sponsorer du har, ta väl hand om dom, det är få förunnat men det är du Väl värd :) 
Jag tycker mycket om att se dig rida och det är få inom hoppsporten som jag orkar se på, toppskiktet inräknat, det är för lite klass och för mycket slit och släng (en del borde inte ens få starta). 
Men du har en fin inställning till hästarna och det syns att du behandlar dom väl och det är en fröjd att se dig rida, även dom gånger det inte går som du vill, för du har hjärtat på rätt ställe och att du rider BRA är bara extra krydda. 
Ser fram emot att följa dig på din resa mot toppen och jag hoppas och tror att du kommer att fortsätta vara den ödmjuka person du är med en bibehållen respekt och kärlek till hästen. 
Lycka till med allt! Kram :D
 
 
Snygging <3
 
 


Postat av: Ryttarlivet.com
2014-02-17 - 20:11:23

Håller helt med. Det är jättekul att följa dig och dina hästar. Du verkar ha både hjärta och hjärna på rätta stället och jag önskar dig all lycka! Keep goin'! :)

Svar: <3 <3 <3 Tack desamma vännen!!
Ica

URL: http://www.ryttarlivet.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: