Bättre film =)


 
 
 
Tack Alma <3
 
 
 


Postat av: Victoria
2014-12-22 - 09:38:17

Är det du som rider på denna film? Vilken skillnad på din ridning och sits! Så himla fina!!! :D

Svar: Hihi, ja det är faktiskt jag ^^ <3 tack!!
Ica

URL: http://victoriashastar.horseworld.se


Postat av: Anonym
2014-12-23 - 02:01:30

Alltså wow! Visst Cassador ser helt AMAZING ut men vilken skillnad det är på dig!!! Så stabil sits och hand. Sjukt roligt att se. Blir så glad med någon som inte bara skyller på underlag eller utrustning utan verkligen lägger ner jobb och kämpar för att bli bättre och ge sin häst de bästa förutsättningarna utifrån sin ekonomi och förmåga. Blir så glad för er skull!

Postat av: Maya
2014-12-23 - 12:05:34

Jag tycker att det är så roligt att se dig och Cassador! Du är så duktig på att rida och han är såå snygg. Han ser verkligen ut att trivas med dig som ryttare! Det ser verkligen ut som att ni är gjorda för varandra, jag har inte följt er så jättelänge men jag kommer absolut fortsätta att följa eran resa, ni kommer helt klart att komma långt ni två! Jag önskar er all lycka och framgång! :D

Svar: Tusen tack fina Maya, blir så otroligt glad <3 Ja han har kapacitet för de största klasserna så vi får se hur långt jag kan ta oss =) Ska bli såå spännande nästa år!! Nu när jag hittat en grym tränare så kan det inte bli bättre!! Ha en God Jul Maya. Kramar
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: