2:a advent


 
 
Igår kväll va jag på en riktigt mysig och god middag med hästtjejerna från gamla stallet, shit, trodde verkligen att jag skulle rulla hem. Sen blev det utgång med trevligt umgänge på stan, kom hem lite väl sent men tog det ganska lugnt.
 
Idag har jag spenderat dagen på jobbet, sista jobbsöndagen detta år, om jag inte vill jobba lite extra. Nu ligger jag i sängen och tittar på Hunger Games 2, hade helt missat att se den. Unnar mig lite godis och glass i detta tråkiga väder. En annan i stallet fick ta hand om Cassador idag, väldigt snällt då jag får chansen att sova ut och ta det lugnt innan jobbet.
 
Bara 1 timma kvar nu innan jag stänger ner tävlingen, den som vill vinna ett träns måste delta i alla 3 frågorna och jag kan meddela att mailen har jobbat på bra idag. Jag har även fått in varma och fina kommentarer på mailen, en del av er har aldrig kommenterat på bloggen av olika anledningar. Blev otroligt varm i hjärtat och en en gång glad för att jag har så fina följare och läsare. 
 
 
 
 
Kärlek <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: