Vilken underbar dag!!


 
 
Nu sitter jag hos Sandra och väntar på att maten ska bli klar (jag lagar). Hästarna njuter i hagarna och mumsar gräs, Cassador bara njuter av sin lediga dag <3
 
I onsdags deppade ju jag ihop totalt, men tack vare era peppande ord ryckte jag upp mig snabbt. En tjej som heter Maja Bogren, träffat henne på tävling men känner henne inte så väl. Hon blev sugen för ett tag sedan att komma ut hit i skogen och rida då hon sett bilderna jag lagt ut. Men nu erbjöd hon mig sin finaste Cannavaro, Laban som han kallas för, så jag kunde få tillbaka gnistan och rida på något lugnare. Idag va de här och vilken underbar runda det va, Laban va så otroligt cool och en stabil häst att rida. Maja och hästarna kommer snart ut igen och jag kan inte tacka Maja nog för att jon lånar ut sin fina prins till mig. Guld värt med sådana vänner!!!
 
Jag kan inte sluta le... <3
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: