Lyckad träff <3


 
 
Kom nyss hem från ett mycket långt och helt underbar träff, jag och någon sågs på en fika/frukost i över 3 timmar. Denna person hörde av sig och ville hjälpa mig och Cassador, idag fick vi äntligen till en träff. Denna person hade läst min blogg och följt mig och Cassador och våra downs, hen kunde helt inte längre hålla sig utan ville erbjuda sin hjälp då hen såg hur mycket jag kämpat och fortfarande vill lyckas. Cassador kommer fortfarande åka iväg och vara häst, sedan kommer han komma tillbaka till Halmstad och tränas från marken och skogsridning. När det är dags för första trimdagen åker jag till denna person och hen kommer att sitta upp. Det är det jag behöver, någon som förstår och vill dit jag vill på marken, men även kunna sitta upp och känna hur jag känner det. Fortsätta att klättra på stegen istället för att stå still och det blir skit, jag måste ha en tränare som VILL att jag ska utvecklas med Cassador och som kan ta oss ur den skiten vi sitter i. Det är inte många som tror på Cassador och mig som ett team, men jag tänker från och med nu inte bevisa något för er, dem eller någon, jag ska bevisa för mig själv och Cassador att vi kan tillsammans <3 Tyvärr kommer jag att hålla er nyfikna ett tag till, både vem det är och hur Cassador ska tränas... den som väntar på något gott ;)
 
 
 


Postat av: silverbjälke
2014-09-01 - 18:33:33

Jag tror på er, Som du kanske minns tror jag även att jag har ganska bra koll på vad, varför och hur. Hoppas du får den hjälp ni behöver och att personen kan, är rätt och et vad den gör.

Svar: Du vet vem det är när namnet dyker upp och jag tror inte du blir besviken :) Tack.för dina omtänksamma ord.
Ica

URL: http://finest.se/silverbj%C3%A4lke



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: