Behöver er hjälp!


 
 
Jag är ute efter en tunn gelépadd eller något tunnt som gör det mjukt mellan rygg och sadel. Då Cassador är så rörlig och allt glider bak behöver den ha en antiglidfunktion. Vilken är den bästa?? Har ni sett eller provat någon?? 
 
 
 


Postat av: Carl Eriksson
2014-08-11 - 14:28:32

Gelpadden tycker jag är superbra + att sadeln ligger still
Den högst upp till vänster 😉

Postat av: Paulina - paulinas.se
2014-08-11 - 15:52:26

Röstar på en helt vanlig gelpadd. En sådan upp till vänster. Fungerar jättebra!

URL: http://paulinas.se


Postat av: sarah
2014-08-13 - 14:31:47

Den upp till vänster; )

Postat av: Nicole
2014-08-17 - 15:41:40

Jag rekommenderar equifit paddarna! Den tunna/normala ska du ha eftersom din sadel är utprovad? Den kostar ca 3000 kr man är så värd pengarna! Du kommer inte ångra dig och jag tror cassador faktiskt skulle bli lugnare eftersom den fördelar trycket. Puss och lycka till, ge inte upp Erica! Ni har för mycket potential och en dag kommer allt ditt arbete ge ännu mer resultat. Du får inte glömma så fin du fått honom i kroppen och så duktig du är som håller honom så frisk! Du ger honom de bästa förutsättningarna och han ska vara hos dig och inte hos någon annan :)

Postat av: Nicole
2014-08-17 - 15:41:42

Jag rekommenderar equifit paddarna! Den tunna/normala ska du ha eftersom din sadel är utprovad? Den kostar ca 3000 kr man är så värd pengarna! Du kommer inte ångra dig och jag tror cassador faktiskt skulle bli lugnare eftersom den fördelar trycket. Puss och lycka till, ge inte upp Erica! Ni har för mycket potential och en dag kommer allt ditt arbete ge ännu mer resultat. Du får inte glömma så fin du fått honom i kroppen och så duktig du är som håller honom så frisk! Du ger honom de bästa förutsättningarna och han ska vara hos dig och inte hos någon annan :)

Postat av: Nicole
2014-08-17 - 15:41:43

Jag rekommenderar equifit paddarna! Den tunna/normala ska du ha eftersom din sadel är utprovad? Den kostar ca 3000 kr man är så värd pengarna! Du kommer inte ångra dig och jag tror cassador faktiskt skulle bli lugnare eftersom den fördelar trycket. Puss och lycka till, ge inte upp Erica! Ni har för mycket potential och en dag kommer allt ditt arbete ge ännu mer resultat. Du får inte glömma så fin du fått honom i kroppen och så duktig du är som håller honom så frisk! Du ger honom de bästa förutsättningarna och han ska vara hos dig och inte hos någon annan :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: