Tävling i Falkenberg


 
 
 
 
 
Till helgen blir det tävling i Falkenberg, på gräs denna gång. Två klasser på lördagen 120 och 125 och en på söndagen 120.
Är det någon som vill följa med?? Som sällskap, fotograf eller filmare?? Jag har tillgång till systemkamera som man kan filma med, har ju ingen mobil längre... hmm.
 
Första utomhus på gräs så jag ser verkligen fram emot detta. Jag tror nämligen att Cassador är en utomhushäst, han får mer yta att ta sig runt på då han gillar att ta mycket mark. Men först ser jag fram emot Amandas grästräning i morgon. YAHOOO!!
 
 
 


Postat av: Theresa Lomar
2014-04-29 - 22:54:57

Åh då hinner jag nog komma och titta :) Ska till Skåne med Duna på lördag så vi övernattar på hoppcentrum på upp och nervägen. Hoppas det går bra, gräs är så härligt!

URL: http://unitedponies.blogg.se/


Postat av: Erika Pettersson
2014-04-30 - 10:43:28

Lycka till i helgen! :)
Hoppas du får ta på någon som kan filma för de vore kul o se film på efteråt.

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: