Tack fina ni <3


 
 
Tack fina ni, era ord betyder jättemycket och jag bryr mig faktiskt om vad ni alla säger, all kritik som har ett vett bakom tar jag åt mig. Jag vill bli så bra jag kan bli och visst är det roligt att höra när det går bra, men jag blir inte bra OM jag inte kan ta all kritik!! 
 
 
<3    <3    <3
 
 
Tror inte jag kommenterat förut. Men oj vilken skillnad!! Ser inte alls 'flängit' och hetsigt ut. Utan lungt och kontrollerat! Det är inte bara din häst som är fantastiskt fin utan du som rider honom riktigt bra!! 
KG är magisk, tränar dressyr för honom när tillfälle ges och han har gjort så stor skillnad för min sits och ridning. Det är skillnad på att sitta ned och sitta ned. Han har sådant öga för ekipaget också tycker jag, värt varenda krona! 
Tack för en fin blogg Erika, du skriver väldigt trevligt. Ska bli roligt att följa er väg mot eliten. 
Hälsningar 
/Elin
 
 - - - - - - - - - - - - - -  
 
Varje gång jag ser en video på er två när ni är ute och tränar/tävlar blir jag så imponerad av dig Erica, du är så duktig med honom! 
Jag tycker man ser skillnad på honom, och på dig! ni kommer ihop er som ekipage mer och mer, vilket är så kul att se! :)
/Johanna
 
 

Fick en fråga om ett inlägg och detta kan jag svara på ikväll tillsammans med lite andra inlägg som jag lovat er. <3
 
Kan du snälla skriva om dina tränings runtiner?, alltså hur/vad du gör från morgon tills att tävlingen är slut, en tävlingsdag för dig helt enkelt :D
/Philippa
 
 
 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: