Se och lär =)


 
 
 
 
 
Jag och Alice åkte tillbaka till Laholm och kollade på showklassen och sedan 1.40 hoppningen. Jag gillar att titta på de mer ruttinerade ryttarna, hur de rider och ta sig an banan. SE OCH LÄR =) Väldigt nyttigt och gratis träning!! Vi hejade på Emelie Winroth som är en av mina favoriter från HFK:ryttarna men även Barbro. Tyvärr blev det ett missförstånd på sista hindret och ett stopp för Emelie men duktiga Barbro gick vidare till omhoppning!!. Annars såg vi riktigt snygga rundor från de andra men även några som gjorde att man fick hjärtat i halsgropen (kan tänka att fler har det när jag och Cassador tar oss runt). Dennis Carlsson gjorde klockrena rundor som va lugna och harmoniska att titta på, detta gjorde även att han tog hem segern, stort Grattis!! Verkligen en insperationskälla!! Jag lär mig hela tiden och jag lär mig lite extra när jag tittar på dessa duktiga ryttare.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: