Resultat efter hårt arbete...


 
 
 
Eftersom både min lilla kamera och mobil är sönder så blir det väldigt tomt med nya bilder och filmer =( Inget Instagram heller. Så det är såhär det ska kännas utan mobil?! Vet inte om det är skönt eller inte... handikappad snarare.
 
MEN bara för att jag är handikappad med teknik just nu så sprudlar det på rid- och hästfronten. Cassador och jag åkte till Amanda i Glommen och tränade på gräs. Hoppade en läskig vattenmatta som vi bara behövde gå fram och hälsa på först sen var det ok. Men först av allt började vi att longera med Eamon på liten volt, för att lösgöra och stretcha hästen. Sedan gick vi ut på fiber och joggade fram hästarna, vi kom på lite övningar som de hade byggt upp. När de var framhoppade och klara så gick vi över till gräs och där travhoppade jag ett litet räcke och sedan kom vi på hela banan. Och vet ni, det räckte en enda gång för mig och Cassador. Den innehöll allt, linjer, bågar, stor vattenmatta, en 3-kombination och vi satte allt supersnyggt!!!! Avstånden va rätt och jag red Cassador otroligt bra, även Cassador va så himla fin. Amanda avslutade passet med att säga:
 
"Han har aldrig varit så fin som han är nu"
 
 
LYCKA :)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: