Ni är många med stora <3


 
 
Tack alla ni underbara människor för att ni är ni, ibland kan det verkligen ta hårt på en att driva denna blogg, eller blogga i huvudtaget. Att vara offentlig och bjuda på allt mellan himmel och jord, det är en konst i säg. Det är verkligen ingen dans på rosor. Ni läser säkert och följer mina kommentarer men ni kan inte läsa det jag får på mailen, hoppas jag. Så därför tänkte jag bjuda på en bit av ett mail och vackra ord från en vän, som jag träffat genom bloggen men aldrig i verkligheten<3
 
 
"Kollar just en av dina gamla filmer för att jämföra med din 120runda igår. Ni har utvecklats massor, Det är skitsvårt att hitta balansen mellan kontroll-motor-takt-bjudning och att börja göra en negativ återhållning när hästen är så het och framåt med så mycket motor. Jag tycker du gjort ett jättebra jobb hittills och var väl förberedd. Ser bra ut och dessutom syns det att ni har jäkligt kul och vinner över nerverna 
 
Ta hand om dig och jag tycker du är skitrolig, jag fastnade för din positiva iver och enorma vilja att verkligen göra detta med häst, samarbetspartners, blogg och löpa linan ut. det är skitkul och bra, vi behövs för sporten och betyder mycket för de yngre. Jag gillar din personlighet iaf."
 
 
 
 
 


Postat av: Emelie
2014-04-07 - 12:22:07

Shit vilken fin blogg måste jag säga. Och bra är den också. Fortsätt så!!

URL: http://kombiryttarna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: