Magisk känsla <3


 
 
¨
I morgon ska vi åka till Åstorp och hoppa 110 och 120, och då tänkte jag bara trimma igenom Cassador en stund i ridhuset innan tävlingarna började. Det har aldrig någonsin, på väldigt länge, känts så otroligt bra dagen innan en tävling. Cassador brukar ge mig omöjliga dagar med race, spänd kropp och tittig på allt annat. Idag, ja, när jag tittar på filmen så tror jag faktiskt inte mina ögon. Är det jag?? Är det min häst??  
 
 Jag är nu hemma hos familjen och ska ha påskmys, vi ska göra egna små marsipankycklingar till efterrätten. Åkte tillbaka till tävlingarna vid 16.30 idag och tittade på min dressyrtränare som fick grymma procent med en häst som hon har lite som projekt. Den har enbart startat 5 tävlingar i sitt liv och den är runt 12 tror jag. Sist hade den 51 procent, kunde knappt ta sig in på banan då och rädd för allt. Idag skrapade de ihop 66%, vilken lycka :) Detta dressyrgäng i stallet är helt underbara människor och vi alla stöttar varandra. Hoppning eller dressyr kvittar, härligt, det är så det ska vara.
 
 
 
Jag låter klippet nedan tala för sig själv, jag bara njuuuuter..... <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Theresa Lomar
2014-04-19 - 19:50:33

Vad fina ni är! Hade varit kul att vara där, ska snart gratulera tjejerna som kommer hem till Glommen med rosetter från Halmstad =)

Svar: Va roligt :) Jag såg en av tjejernas rundor =)
Ica

URL: http://unitedponies.blogg.se/


Postat av: Linda
2014-04-19 - 20:24:07

Härligt! Verkligen avslappnat och samspelt! Jätte fina :-)

Svar: Tack fina du <3
Ica

Postat av: Malin-Unghästutbildare
2014-04-19 - 22:11:25

Tjuuuuusiga!!!! :D
Snart blir det dressyr tävlingar också ;)..

Svar: Taaack =) Ajemen, nu ska jag traggla in en LB
Ica

URL: http://www.livetmedrockter.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: