Nyfikna :)


 
 
Folk som hatar mig, snackar skit, tycker min blogg är ett skämt, att jag framställs som något som inte stämmer överens med verkligheten och ber mig att inte lägga mig i deras liv. Va fan gör ni på min blogg?? Skaffa er ett eget liv istället för att vara så himla nyfikna om mitt liv och vad jag gör. 
 
 


Postat av: Anita
2014-04-06 - 10:36:55

Tycker om din blogg himla mycket, kram ! <3

URL: http://siliiins.blogg.se


Postat av: Johanna
2014-04-06 - 11:02:09

Helt rätt, vad gör folk på ens blogg om dom inte ens gillar den? skaffa ett liv ^^

Svar: <3 <3 <3
Ica

URL: http://tigermysig.blogg.se


Postat av: Caroline
2014-04-06 - 11:20:18

Jag gillar din blogg enormt mycket för du har sån glädje i din blogg och är GLAD. =)

Varför är det alltid såna tråkiga personer som läser ens blogg som är så NEGATIVA, har en del själv som är extremt negativa och vill gärna lära upp en och tråkigt är också att det är en del man träffar som läser ens blogg. Typ nu är ponnyn för stor, Nehhe precis som vi inte vet det själva. Eller hur många ponnyer ska din dotter ha, kommer det nu istället när vi köpte mindre ponny. Det roliga är också vi hade en mindre shettis förut men den var inte snäll och de glömmer de av.... Ibland undrar man om folk har för mycket fritid.

Svar: Förstår precis, och nej, tyvärr kommer vi aldrig ifrån detta. Jag kan bara ana hur de största bloggarna har och är nu glad för det lilla man råkar ut för :)Tack för dina fina ord vännen <3
Ica

URL: http://rdmyhorse.blogg.se


Postat av: Jessica
2014-04-06 - 13:39:09

Haha folk</3

Sa du inte att du uppdaterade mycket på fb och att folk "tröttnade" och bad dig börja blogga istället för att få ut allt du ville dela med dig av? :P Då tolkar jag det som att de tyckte det blev mycket/uttjatat. Men nu, när du har bloggen och det går bra, så ska de snoka, lägga sig i osv. Vem är det egentligen som har problem här? Jag ser det inte som ditt problem iaf :)

Svar: Du har helt rätt, och även en annan sak som en stor bloggare skrev till mig privat. Jag får skriva vad jag vill om vem jag vill, det är min blogg och jag väljer orden. Sen får jag självklart smaka på det som blir till följd, men i praktiken kan jag ju det :)
Vi får se om de slutar titta in här, de nyfikna som inte vill att jag ska lägga mig i deras liv men i mitt... jaja :)

<3
Ica

URL: http://vinna.blogg.se


Postat av: Escapingreality-ett nytt liv i Shanghai
2014-04-06 - 14:06:30

Jag förstår mig inte på folk som kan ödsla energi på att klanka ner på andra människor, din blogg är ju helmysig.

Svar: Tack <3
Ica

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Lina Sällberg
2014-04-06 - 14:49:08

Tycker din blogg är super då du för det första skriver väldigt öppet, och för det andra inte går i försvar hela tiden eller "tror dig". Fötterna på jorden, kärlek för djuren och öppensinnad - precis som det ska vara! Finns bl.a. en bloggare jag följer fast jag stör mig otroligt på denna, mest pga att den inte inser att den inte är så bra som den själv tror, men också för att det är mycket smutskastning, försvar m.m. Keep up the good work!

Svar: Tack Lina, det värmer med dem orden <3 Jag försöker verkligen att vara mig själv och använda ett sunt bondförnuft, men det är inte alltid det passar alla. Ja det finns ju alltid något man skriver som kan vara provocerande för någon. Detta liv är inte lätt =) men likaså jag är öppen med mina ord är jag även öppen med vad ni tycke och tänker, skriver jag något som inte passa så vill jag att ni säger det :) Alla ser vi så olika på saker och ting och jag vill aldrig försöka såra någon...
Ica

URL: http://sallberglina.blogg.se/


Postat av: Anonym
2014-04-06 - 16:26:47

Ge fan i å hänga ut folk på din blogg så slipper du oinbjudna gäster !

Postat av: Allroundryttar'n - Anna & Polett
2014-04-06 - 18:41:29

Alltså jag fattar inte, din blogg är ju BÄST! Så personlig och du är ju faktiskt den ärligaste bloggaren där ute! Riktigt fin tjej. Känns typ som du är min bästa vän fast att jag inte känner dig. xD Puss på dig <3

Svar: Tack fina vän, jag är så glad att vi hittat varandra och ja tänk vilka vänner man kan bli tack vare bloggarna <3 Massa kramar
Ica

URL: http://www.allroundryttarn.horseworld.se


Postat av: Jenny
2014-04-07 - 09:28:29

Jag gillar din blogg skarpt - ta inte åt dig, det är helt frivilligt att läsa så passar det inte är det bara att låta bli!

Rätt roligt att den enda sura kommentaren här också är den enda anonyma. Nä, folk borde kanske lägga lite mer krut på att få ordning på sina egna liv istället för att klanka ner på det andra åstadkommer ;)

Svar: Tack för din fina kommentar <3 Blir så glad och ibland behövs det lite pushar <3 Massa kramar
Ica

URL: http://jav.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: