Lite frågor om equipe :)


 
 
 
Hej allihopa!!
 
 
 
Hoppas ni är ute i det underbara vädret, en annan har så mycket att fixa och stå i så jag hinner inte vara ute mer idag. Jag har fått lite frågor angående equipes produkter och vart man kan hitta butiker som säljer till exempel det som jag lägger upp. Alla återförsäljare till equipe kan ni hitta HÄR, sen vet jag att alla säljer inte allt som Susanne har i sitt lager utan jag tror att de flesta riktar in sig på sadlarna. Susanne däremot åker runt i hela Sverige på stora tävlingar som hålls, de har en butik som rullar på fyra hjul kan man säga. Men är det något som man hittar på hemsidan, www.equipe.se, eller som man hittat någon annanstans så kan ni skicka ett mail på [email protected] eller slå Susanne en signal på 070-2226612. Hon svarar på allt ni behöver veta och skickar det ni önskar hem på posten.
 
Jag är nu administratör för equipe saddels facebooksida, kommer även att få tillgång till Instagram och lite mer sen. Jag tycker det är så otroligt roligt att få denna möjlighet att kunna vara en del av equipe och lära mig massa nytt och även ha ansvarsområden. På facebooksidan kommer jag att lägga ut bilder om equipe och jag kommer även att skriva vart Susanne och hennes rullande butik befinner sig. Just nu befinner equipebilen sig i Danmark, på Själland, där Riders Cup äger rum och även nästa helg då Baltic Cup kommer att hållas.
 
 
 
Ni kan även skicka ett mail till mig på [email protected] om ni har några frågor.
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: