Jag kan inte hålla det jag lovade...


 
 
 
Tyvärr vill jag och känner inte för att sitta här en lång stund när min familj har kommit ner ikväll för att umgås. Jag kom hem sent från stalllet, packat och badat Cassador och sedan skulle vi fixa mat. Jag hade verkligen velat skriva och berätta om Magic men tyvärr får det vänta till i morgon, jag hoppas ni har förstående för detta och kan hålla er till i morgon. Jag har som sagt två sidor som jag fick från butiken och kommer skriva ner allt här i morgon. Nu ska jag ladda krafterna i soffan och mys med familjen <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: escapingreality
2014-04-12 - 05:50:01

Jättefina bilder på er!

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Alida Strange
2014-04-12 - 09:08:37

Såg att du tävlade för halmstad. Jag och mamma hade tänkt åka dit och tävla i Maj. Men behöver stallplats och undrar om du vet något stall som ligger nära tävlingsplatsen som kan ta emot 1 eller 2 hästar över helgen mot en rimlig summa! :)

URL: http://alidastrange.blogg.se/


Postat av: silverbjälke
2014-04-12 - 12:52:01

han har blivit väldigt fin!! :) skitroligt att ni verkar kommit in i en fas där pusselbitar, slit och envishet börjar falla på plats och ge resultat. både på ridning, foder, muskling och träning. en bra start på året.

URL: http://finest.se/silverbj%C3%A4lke


Postat av: Caroline Bågfeldt
2014-04-12 - 17:52:24

Sv: Jag måste verkligen ha gjort det, analyserat för mycket. Ibland letar man fel när det inte ens är något.
Idag gick hon superbra igen och kändes som sitt vanliga jag! (lite luftsprång i galoppen också, tror inte hon fattat varför hon inte fick gå så mycket igår..)

Hade tänkt tävla imorgon men känns bäst att inte göra det ändå, så vi stryker oss och tar några dagar ute i skogen. Hon är ju trots allt bara 6 år, man tror att hon orkar så mycket bara för att hon alltid är pigg och glad. Men lite lugna pass utan krav ska nog göra susen.

Jo föresten, hittade henne i liggandes i hagen idag så gick fram och satte mig bredvid henne och då la hon huvudet i knät. Hon är så himla gosig och personlig så man blir helt lycklig. :D Ha det bra! <3

URL: http://carolinebagfeldt.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: