Helt glömt av ^^


 
 
Ops, hade helt glömt av att knappa in mina poäng på till Falsterbo, smart ;) Poängen går nämligen inte att registrera 3 dagar efter tävlingen. Så jag hoppas att dagen gällde idag med ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
Två som är taggade på livet och detta år, det ska verkligen bli spännande :)
 
 
 
 


Postat av: Anonym
2014-04-08 - 02:05:18

Jag är inte alls insatt i hur tävlingssystemet fungerar, var aldrig aktiv tävlare när jag red. Får man önska sig ett inlägg som förklarar lite? Vad är det för poäng man får och varför behövs de och sådär.

Svar: Menar du kval till Falsterbo?? Självklart kan jag göra det :)
Ica

Postat av: Erika Pettersson
2014-04-08 - 12:21:18

Hoppas att det fortfarande gällde när du skickade in. :)

Svar: Jaaa det gjorde dem =D =D <3
Ica

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/


Postat av: Erika Pettersson
2014-04-09 - 09:40:20

Åh va bra :D

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: