Tävlingen avslutad :)


 
 
 
 
Cirka hundra stycken lappar fick jag göra, nästa gång får det banne mig inte bli en lottning om ingen kan ge mig ett program som "skriver" lapparna och väljer en åt mig =D Jag satt och googlade och frågade runt bland bloggar men ingen kunde ge mig någon sida. Så jag försökte hitta ialf..
 
Jag valde att göra en ren lottning så ALLA skulle ha en ärlig chans. Då man annars kan välja ut, som jag tror bloggare gör, efter eget tycke och då tror jag de väljer personer de inte känner. Men eftersom min blogg inte är så jättestor än så blir det en hel del i högen som jag känner. Men men, ALLA hade samma chans och när jag var färdig och stoppade ner handen och rörde runt. Så vågade jag inte dra en, haha, knäppt jag vet :) Men jag kände en sådan läskig makt, ska jag ta denna, eller denna, eller denna... för den personen jag drar kommer bli så otroligt glad att få välja ett helt valfritt schabrak från equipe. När jag sedan tog upp lappen la jag den i knät, haha, jag vågade inte ens då titta. Men när jag vecklade ut lappen så blev jag så otroligt glad över vem det blev, sen började jag tänka, tänk om ni tror att jag valde personen själv. Jag tänkte snabbt, ska jag ta en ny.. MEN NEJ, tänkte jag på en gång. Det är ju därför jag gjorde såhär, ALLA skulle ha en ren chans, och jag tror på meningen. Det var meningen att det skulle bli just denna person, efter att jag suttit med handen i säkert 2 minuter och rört runt. Jag hoppas nu med detta inlägg att ni tror på mig och jag hoppas även att ni kikar in till nästa tävling. Man vet aldrig när det dyker upp någon och då ska jag klura ut något roligt.
(jag är säkert den enda bloggaren som ger denna förklaring)
 
 
TACK ALLA SOM STÄLLDE UPP!!!
 
 
 
Vinnaren är..... Caroline Bågfeldt <3
 
 
 
 
 


Postat av: Matilda - Hästar & Foto
2014-04-14 - 02:30:46

Det finns slumpgeneratorer på internet så att du slipper att skriva alla lappar själv. Det är bara att Googla ;)

Svar: Men jag satt och googlade i säkert 1 timme och jag frågade folk som bloggar och har tävling, men ingen gav mig det :) Så har du en sida får du gärna ge mig den.
Ica

URL: http://mtphotography.blogg.se


Postat av: Caroline Bågfeldt
2014-04-14 - 07:05:22

Nämen.. Nu blev jag ju hur glad som helst! Och ja, jag tror dig! Inte för att det just blev jag som vann utan för att saker och ting verkar vilja falla på viss plats mellan oss två.. haha!

Wiie, vet ju inte riktigt vilket jag vill ha ännu.. :D

URL: http://carolinebagfeldt.se/


Postat av: Caroline
2014-04-14 - 08:07:29

Grattis till vinnaren. =)

URL: http://ridemyhorse.blogg.se


Postat av: Gitta
2014-04-14 - 09:10:36

Vi tror dig :) Grattis till Caroline som också har en fantastisk blogg. Följer er båda :)

Postat av: Jessica
2014-04-14 - 09:29:36

Haha, vilken slump! Vad roligt att det blev så :D Grattis till Carro! :D

URL: http://vinna.blogg.se


Postat av: Kaffehörnan
2014-04-14 - 10:19:15

Gud vad skoj att så många var med. Har du funderat mer på mitt mejl jag skicka innan ?

Svar: Förlåt!! Fullt i mitt huvud, ska svara på det i veckan :D
Ica

URL: http://www.kaffehornan.se


Postat av: zuzanna
2014-04-14 - 10:26:29

Vad roligt för henne! :D Hoppas det kommer fler sådana tävlingar, kram kram!

Svar: Det lovar jag att det gör! =) Under Göteborg Horse Show tävlade jag ut ett träns =)
Ica

URL: http://nattstad.se/zuzanna


Postat av: Philippa
2014-04-14 - 11:43:05

Otur som vanligt, men stort grattis till Caroline!!! :)

Svar: Bättre lycka nästa gång!! =) Blir fler chanser!! =)
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: