HJÄLP!!


 
 
Försöker att få upp Instagramfilmer på bloggen men det går ju inte, =( jag får bara upp bilderna?? Hur gör jag?? Nu har jag ialf hittat Instagram"knappen"...
 
Jag vill ju kunna lägga upp det även här för er som inte har Instagram och ibland filmer jag med insta på grund av att det är snabbt och enkelt att ladda upp. mmm, hoppas jag hittar en lösning snart!! =)
 
 
Den här bilden nedan är egentligen ett filmklipp...
 
 
 
 
 
 


Postat av: Alida Strange
2014-04-02 - 12:40:23

Du loggar in på instagram via webben. Klickar in till filmen du vill ha. Någonstans på sidan ska det finnas en grön knapp där det står "embed". Sen kopierar du länken/koden och infogar i inlägg på samma sätt som youtube videoklipp.

Hahah jag gav det ett försök att förklara. ;)

Svar: I love you <3 haha!! Jag hittade det nu!! =D Tusen tusen TACK!!
Ica

URL: http://alidastrange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: