Vad vill oturen mig...?!


 
 
Hittade ett litet sår i Cassadors mungipa idag.. :( det där lilla såret kunde vara nästan var som på honom men INTE i munnen :( vad vill oturen mig?? Tur jag upptäckte det idag, om det nu gör någon nytta.. Så jag fick rida på ett hack och det var han inte så förtjust i =,( Men jag har inte gett upp än, ställer klockan på 06.00 och rider ett tidigt pass på hacket och avgör då om jag ska starta honom på eftermiddagen. Såret han har är en liten spricka på sidan, sitter inte precis där bettet ligger men tillräckligt nära för att han reagerade på det. Tur jag har underbara vänner i stallet som fixade fram en bra salva och de ska även smörja honom ikväll då jag jobbar. Så vi får se hur det ser ut i morgon, håll tummarna att det läker fort!!! Så less, rriktigt less....
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: