Trött men glad =D


 
 
 
 
Jag kände mig lite extra fin i mina badass smycken från PerlStoft på dopet. Jag har verkligen inte smycken som jag kan bada i och vet inte när jag köpte något senast. Vi alla är värda att unnas något extra ibland och lite bling bling i vardagen blir man faktiskt lite gladare utav. Det löser självklart inga problem och inte lycka för evigt men alla är vi värda lite glamour i vardagen. Gå gärna in på www.perlstoft.se och kika lite, kanske hittar ni det där lilla extra glimmet till Dig eller Din fyrbenta stjärna. =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har precis laddat upp ett klipp från morgonens runda med min fina Corvette, 5 år. Eftersom hon stannade ut sig sist vi tävlade för några veckor sedan i 1.10 och 1.20 på grund av stoighet och ryttarfel så ville jag börja om helt. Idag valde jag att hoppa 95 cm och bara en klass, inte bara enbart för att jag skulle på dop utan mer för att åka iväg, göra en bra klass och ha roligt. Jag hade roligt, Corvette sken som solen med sitt glimglim pannband från PerlStoft och vi var verkligen lyckliga tillsammans, tror det syntes för alla, ALLA kollade på oss. hihi. Jag är verkligen ingen tjej som MÅSTE ha uppmärksamhet men "tyvärr" får jag det med våran utstrålning, men mest hästarnas glädje på banan. Båda mina hästar älskar att hoppa och jag älskar livet på deras rygg och kan absolut inte dölja det. BIG FAT leende på läpparna och hästarna vill vara felfria och sätter helst i en turboväxel mot alla hinder <3 Love life... helt enkelt!!! =)
 
Jag låter rundan talar för sig, liten miss på 7:an då hon drog i väg och jag missbedömde helt avståndet men annars så nöjd med min häst som är tillbaka, gamla Corvette som älskar att hoppa =D
 
 
Och nej, hon är inte lätt att bromsa efter sista hindret, hon heter nog efter nästa ;) så det är bara att styra mot utgången :D 
 


Postat av: Lina
2013-09-29 - 11:16:45

Fina Erica, vad snyggt men du måste ha varit ensam om att ha döskallar på dig i kyrkan ;) Men snyggt är det :)
Vad kul med film, såg jättefint ut. Bra tänkt att backa lite och bara ha roligt någon klass istället för att pressa på.
Se nu till att filma alla tävlingar om det går, det är så kul att se er :)

Svar: haha, jag filmar ALLTID mina tävlingar Lina. Men åker jag själv så blir det lite svårt ;-) Och det där med döskallar, det finns ju inget mer passande ställe än i en kyrka eller kanske mer ute på kyrkogården ;-) Frågade faktiskt mor först om jag fick ha det på mig och hon sa, varför inte?! ;-) Så jag tänkte lite på det....
Ica

Postat av: Riff
2013-09-29 - 11:30:23

Fina smycken! :)

URL: http://riff.blogg.se/


Postat av: molly - jmphoto ♛
2013-09-29 - 16:24:51

SV: ja det är ju så mys! :D vi var i falkenberg!

URL: http://jmphoto.webblogg.se


Postat av: Sara Ekman
2013-09-29 - 16:28:31

Tjusig runda!! :) Härligt att hon var glad igen! :) Ibland får man ju backa bandet lite :) kram

URL: http://aamaziing.blogg.se/


Postat av: Tova ♥
2013-09-29 - 17:03:13

Det ser superfint ut!

URL: http://www.tovaeivinson.se


Postat av: Annispannis
2013-09-29 - 18:04:35

Vilken härlig bloggdesign du har! Och vilka fina hästar, WOW! :O :D

URL: http://www.annispannis.spotlife.se


Postat av: Li
2013-09-29 - 22:35:09

Svar: Ja det är min ponny :D Tack så jättemycket!

Vilken fin runda och jag måste även passa på att säga att ni är otroligt fina tillsammans och wow vilken häst hon är!!!

URL: http://linester.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: