Tänkte visa er en rolig grej :)


 
 
Jag är ju inte som alla andra och det vet många men frågan är om det bara är jag som är tokig eller finns det fler?? Jag studerar och funderar över märkliga saker, något som jag har fastnat för är våra licensnr, alltid när jag kollar ryttarförteckningen så spanar jag även in deras licensnr. Är det bara jag eller finns det fler?? :D
 
Nästa helg, v.38, ska Halmstad ha hemmatävling och det är fullt fredag/lördag och många starter på söndag. Vi har även en 1.50 hoppning på lördagen och det är fler starter där än ifjol =D spännande! Men jag var ju tvungen o kika igenom listan på ryttarna och då klippte jag även ihop ett kollage som ni kan se =D
 
 
 
 
 
Haha!! En annan har ju lite mer siffror ^^, mycket häftigare :D Men ni kan ju se Peter Eriksson på endast 10, Royne Zetterman på 22 och Emma Emanuelsson ligger inte långt efter på 32!! Lite coolt är det allt och Sara Ekman har ju bara 4 siffror, inte illa ;-)


Postat av: Sara Ekman
2013-09-12 - 07:22:12

Haha vad rolig du är, det har jag faktiskt aldrig tänkt på! :D Tänk vad många år sedan det var jag började tävla på ponny ändå :D
Jaa, jag kommer ihåg att min lillebror var livrädd när vi skulle gå ner i en pyramid! ;) Kram

URL: http://aamaziing.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: