Sponsor/samarbete


 
 
 
Skrittade ut en långrunda med Cassador idag, i över 1 timme och han va så snäll., trots alla läskiga grejer på vägen. En stor lastbil tippade sand en bit från oss, kommunen var ute med sin lilla bil och släp, skjutbanan va i full gång med sitt pangande. Trots detta satt jag kvar på min barbacka häst =D Provade ett annat hack utan ludd på ett vanligt träns men det satt ju sådär, måste ha cobträns för Cassadors full är ju för stora!! Snällt att jag får låna av tjejerna i stallet så jag sedan kan köpa mig ett eget och även ett specialträns för just hackamore. Cajsa har ett och det lånar jag just nu, funkar super med ludd på men måste fixa till skänklarna då dessa har skavt lite på ena sidan. Så nu har Cassador småsår lite här och var, snart får jag väl ansöka om att få tävla i repgrimma men då får jag nog vara helt själv på tävlingsanläggningen ^^
 
Medans jag skrittade ut på Cassador ringde jag upp min blivande sponsor. Vi pratade hela min runda + lite efter. Känns verkligen som en seriös person som vet vad hon vill, ska bli både spännande och riktigt roligt att samarbeta med "denna där". Vill inte skriva några namn, eller om vad som ska sponsras eller hinta till något. Var sak har sin tid och jag tror detta kommer bli riktigt stort så ni får helt enkelt hålla i tyglarna en stund till. "Den som väntar på något gott....." Ja ni vet ju resten ;P
 
Ella får rida Corvette idag igen, kände mig mycket sämre idag och ser ut som en levande död människa. Blir inte så mycket skrivet om Corvette nu då all fokus ligger på Cassador, och det brukar ju ofta bli så när den ena hästen tävlas och inte den andra. Men snart ska hon få komma med mer i bilden, Ella säger att hon sköter sig riktigt fint och har blivit mer lyhörd på hennes hjälper. Hon brukar ju visa sin stoiga sida när någon ny hoppar upp på henne. Annars är hon så där lurvig och mysig i hagen när jag gosar med henne, massa päls har hon fått men det ska jag snart ta och klippa bort, en del ialf =)
 
 
 
Nu blir det att sova bort förkylningen..... ZZZZzzzzzz


Postat av: mamsen
2013-09-25 - 12:47:50

Krya på er båda två, det här var ju inte roligt när det börjar närma sig Flyinge. Men, som jag säger efter regn kommer sol =)
Puss

Postat av: kaffehörnan
2013-09-25 - 22:24:49

Vad skoj med samarbete

URL: http://www.kaffehornan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: