Såhär ser min dag ut i morgon...


 
Tävling på Halmstads FK, Mickedala, från 1.10m till 1.50m hoppning.
 
I morgon fredag:
  • Först måste jag rida Cassador tidigt 07.00 på hacket för Cajsa och se om det funkar.
  • Efter det ska stallet fixas och bära in mina krukor och plastblommor i manegen.
  • 10.00 ska jag vara på plantagen och hämta massa fina blommor och sedan snabbt tillbaka för att göra mina arrangemang, bild kommer på det :)
  • Duscha Cassador och ställa in honom vid lunchtid.
  • Innan lunch kommer mor, far och den coola hunden Lilly. Inte träffat Lilly på flera veckor så ska bli mysigt med hundmys ;)
  • 12.00 börjar första tävlingen, missa inte mina uppdateringar här och på Instagram, Icusen. Kommer både fotas en massa och filma :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: