Fiori Magazine


 
 
 
 
 
 
 
Jag gjorde en plåtning för Fiori Magazine för nästan exakt ett år sedan. Det var verkligen roligt och spännande på samma gång att få jobba med en sådan duktig fotograf, som jag även jobbat lite tidigare med men även floristkunniga människor. Å jag som älskar blommor och nyskapande idéer. Blommorna va riktigt stora och mäktiga att stå bland, det var Madeleine Haraldsson som hade skapat dessa otroligt vackra blommor och i tidningen bjöd de läsarna på hur de själva kunde göra egna.
 
Om ni vill gå in och läsa om tidningen och vilka som ligger bakom den kan ni gå in HÄR.
 
 
 
Här kommer lite bilder från plåtningen för ett år sedan.
 
 
 
 
Här var det dags för lite spackel och fix med håret, bästa fotografen Mike ser ni i bakgrunden.
 
 
 
Här står alla blommorna uppställda redo för att bli fotade med mig
 
 
 
När allt var färdigt så fick jag spana in bilderna själv direkt på datorn, jag minns det än idag att det var en så sjukt härlig känsla när man fick se sig själv så fin. Inte direkt så jag bukar se ut när jag ska till stallet ;)
 
 
 
 
När fotografen hade jobbat färdigt med bilderna skickade han några stycken till mig och nedan kan ni se min favorit. Han har inte redigerat mig på något vis utan bara bakgrunden och ljuset i bilden.
 
 
 
 
 
 
 
 
*      *       *        *       *       *  
 
 
DET var DEN dagen. Nu ringde Madeleine igen och ville ha hjälp, det var lite brådis då plåtningen redan ska ske på tisdag nästa vecka och det som var planerat inte kunde genomföras så fick hon tips om mig igen genom bästa Fotografen Mike. Så, jag vill inte avslöja allt nu men jag LOVAR att ni som läser min blogg kommer att älska det, jag gör det redan som bara vet hälften. Jag ska träffa Madeleine i slutet av veckan över en fika och då ska vi gå igenom allt och se vad vi kommer fram till. MEN plåtning blir det tisdagen den 10/10.... så den som är nyfiken får se då ;)
 
 
 


Postat av: Anders R
2013-09-04 - 13:38:30

Alla årstider har sin charm. Visst kan det vara mysigt att kura och tända ljus. Men ser hellre att det är låååååååång sommar. Rida ute och till stor del slippa kyla, leriga hästar. Snö m.m.
Fina foton.

URL: http://oceans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: