Bästa OCH sämsta dagen!!!!! =D


 
 
Nu ni alla nyfikna, ni som inte har mig på instagram fick vänta lite. Men nu kan jag inte hålla mig mer.... CASSADOR OCH JAG HAR KVALAT TILL FLYINGE!!!!! åååå det är så stort, jag har ju redan vunnit med att bara kvala dit. Där nere kommer jag och Cassador bara njuta och ta det som det kommer. En final vore ju häftigt men abslut inget jag MÅSTE.. haha ;) If you get it!!
 
Ja nu ska ni få höra på detta, Cassador satte två snygga nollor i 120 och 130 och Corvette, hon vägrade ut sig i både 110 och 120 =(. Hon tjurade ihop totalt när man red förbi utgången så det var ju sjukt surt, varför kan inte hon ha lite jävlaranamma på tävling!!? Men det är smällar man får ta med ston, inte en enda gång har hon tjurat ihop på framridningen eller hemma eller någon annanstans. Bara på tävling!! Nu får min tränare känna på henne om det är stoigheten som spökar eller något annat. Jag har ju kollat igenom henne för ett tag sedan, ingenting då. Tog till och med en fet oxer direkt när jag kom ut, la henne korekt och sög på bra. GAAAAH!!! Blir ju galen!!! Jag satt där som en vante och försökte få kontakt med tunnan jag hade under mig, hon la av helt....
 
Men men, jag hänger inte läpp, men tur man kan ställa henne i en avelsbox om hon har tänkt vara stoig resten av sitt liv!! =D Cassador, ja han är ju verkligen stjärnan idag. Jag kommer blogga mer i morgon och lägga in fler bilder. Nu ska jag fortsätta njuta av min goda mat och en härlig film från soffan. Jag är helt slut..... <3 Stort Tack till fina Alice som följde med och var min högra hand (nu hoppas vi att du får ledigt<3) och ett mega Tack till goa Michelle som jag lärt känna på bloggen som kom och tog ena riktigt fina och härliga bilder. Vilken härlig tjej!!!
 
 
Brukar aldrig skryta om mig själv, never ever, men idag är jag grymt stolt över mig själv och mitt psyke som kunde prestera med två nollor efter två sura rundor med utgång. Klapp på min axel =D
 
 
 
 
Lycka <3
 
 


Postat av: johanna
2013-09-01 - 22:40:27

Stoooort grattis till kvalet!! :D

URL: http://tigermysig.blogg.se


Postat av: Tuva
2013-09-02 - 07:03:34

SV; tack så mycket! :)<3

URL: http://tuvaalovisa.blogg.se


Postat av: sara - Dressyr på elitnivå och inridning av hopp ponny
2013-09-02 - 13:09:53

Snyggt!

URL: http://saragranberg.horseworld.se


Postat av: Annika
2013-09-02 - 13:17:28

Grattis till rosetterna :D

URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: