Trött, vinterpäls påväg?? :D


 
 
Nej jag hoppas inte att det dyker upp en massa vinterpäls, men jag har ju köpt en ny klippmaskin så jag får väl använda den på mig själv ;-) Hästarna fick sin vilodag idag, det händer mycket i helgen och de andra dagarna ska de ridas så de fick den idag. Sedan slog Corvette i huvudet idag och det va ingen liten smäll, jag fick kämpa med att komma nära såret som hon hade. Hon hade nog behövt en hel burk med huvudvärkstabletter, kan hästar ha ont i huvudet?? Tjejvärk?? :) stackars liten, hade nog inte ens fått på henne tränset, hoppas det är bra i morgon. De som förmodligen ska fotas på fredag.... :)
 
Men jag har varit duktig på att laga mat ialf, tänk va bortskämd mannen blir som jag hoppas hitta en dag :) inte mycket blogg idag med, ska svara på era frågor i morgon <3
 
 
Bild på Pippimiddag ;)
 
 


Postat av: Lina
2013-10-16 - 15:43:00

Erica, är det så att du använder bloggen till att ragga hihi, bra jobbat ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: