The sun is shining..


 
 
...so am I <3
 
God morgon mina vänner!! Vaknade tidigt i morse då pappas jobbklocka väckte mig 05:00 då jag passade på att snarka i masters bedroom ;-) men jag kunde somna om en stund. Syrran fixade frukost till oss medans jag fixade håret, jag vill ju vara fin när man ska gå på kalas ikväll :D Syrran gjorde en D-e-licious breakfast, en amerikansk variant.
 
 
 
Nu ska jag och Lilly ut i strålande SOL medans barnen tittar på film ;-) men jag måste ju skydda mitt hår och det som döljer sig därunder. Skriver mer senare, tänkte göra ett inlägg med en frågestund då läsare önskat det och jag ska även svara lite mer i detalj på Linas fråga. Ha nu en härlig lördag bästa ni <3
 
 
 
 
 
Lilly fick låna mitt halsband från PerlStoft, även hon ville glänsa lite extra ;-)


Postat av: Johanna
2013-10-13 - 18:11:50

Sv; Kul att du var med i tävlingen! :) Vem som vann publiceras sen senare ikväll.

URL: http://horsesinmind.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: