Nu har jag laddat om <3


 
 
 
Vill först tacka alla för erat stöd och att ni tror på mig och hästarna. När jag gjort en "dålig" runda så tänker jag verkligen tusen saker och anledningar till varför jag inte säljer, kan bättre och känner mig hopplös. Men jag lovar nu att jag ska jobba på att inte gräva ner mig så mycket. Men nu ska jag berätta något roligt, träffade min tränare Amanda när vi kom tillbaka till Flyinge andra gången idag. Jag gick fram och sa att jag är riktigt nöjd med min runda efter att ha kollat på filmen flera gånger. Då sa Amanda "Det ska du absolut vara, det var en utav dina bästa rundor och skit i alla fel ni fick. Du har tävlat regelbundet i 2 år du är här nu och kämpar". När dessa ord gick igenom mina öron så blev hela jag varm, jag visste det, det var bra. Visst känns det att få en 20 fel och hamna näst sist idag, men JAG gjorde rätt från mig och JAG red inte dåligt på min galna häst. Vi kraschade inte i några hinder och Cassador kan somna gott inatt med ännu en erfarenhet rikare och minst sagt jag. Nu ska jag och Alice äta kvällsmat på Flyinge och sedan åka hem och pussa på Cassador från Lina och er alla andra som hejar på oss <3 <3 <3. 
 
 
 


Postat av: Lina
2013-10-03 - 20:32:45

Där ser du, ni är ju bra :)
Lova att du lägger upp filmer på dina starter så fort du hinner. Dina fans kräver det :D

Postat av: Michelle
2013-10-03 - 20:35:09

Bit ihop! Bara till att ladda om och göra det bättre till nästa gång, hejar på er! :)
Bamsekram <3

Svar: <3 <3 <3
Ica

URL: http://michellehall.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: