Mycket gjort idag!


 
Idag började jag med ett tidigt pass på Cassador, red över 1 timme, skrittade nog i 30 minuter i ridhuset och trimmade genom honom ordentligt. Jag la säkert 5 minuter på galoppen i slutet då han va så himla mjuk och fin tyckte jag det räckte. Det va då inget fel på energin, han har så fruktansvärt med energi denna häst, han blir aldrig trött, nästan :) Corvette fick vila helt då hon nog inte sovit så gott inatt, hon va inte riktigt sig själv. Ser man i ansiktet, så lillan fick ta det lugnt.
 
Väl hemma kokade jag ihop en kalops, slängde in två müslibröd...mmm :) och smällde en film samtidigt. Det satt fint, riktigt bra dag!!
 
Har även fått alla bilder som jag ville ha, men inte laddat upp dem så ni får ett smakprov :)
 
 
 


Postat av: Kaffehörnan
2013-10-30 - 07:06:02

Vad fint smakprov.

URL: http://www.kaffehornan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: