Lördag morgon i Skåne


 
Då har jag ridit ut en runda på Cassador och ridit igenom honom ordentligt i ridhuser då jag inte gillar att låta hästarna vila helt efter hårda meeting och dels att han ska vara lite trött när vi åker hem. Han kändes riktigt fin idag, lite trött men väldigt arbetsvillig och pigg i skogen. Lite stel i hans svåra höger men eftersom jag ridit på hack så mycket så är det svårt att rida igenom honom helt. Nu ska jag pyssla lite med Cassador, mocka och fixa lite, sedan vila lite innan 2 timmarsresan hem och även få i oss lite mat :)
 
Här får ni några mysiga bilder på våran skogstur, massvis med vägar och fina skyltar även för häst. :)
 
 
 
 


Postat av: Julia
2013-10-05 - 13:00:25

Vilken otroligt mysig väg.

URL: http://ohjuliet.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: