Fotograf nära Flyinge?? =)


 
 
Är det någon som vill komma och fota i Flyinge torsdag/fredag nu i veckan?? Eller någon som känner någon?? Jag har ett extra band över så Du kommer att komma in gratis =D Skulle va så roligt med massa fina bilder som jag kan lägga upp på bloggen och självklart länka eran blogg om ni har någon. Skicka ett mail till [email protected], om du vill eller vet någon som kan tänka sig.
 
Eller ni kanske vet någon som bloggar som fotograf i dessa trakter, hör gärna av er!!! <3
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Annispannis
2013-10-01 - 18:11:57

Alltså jag har varit fotograf för Equipe och tycker jag är ganska duktig. Men jag har somsagt mitt jävla knä, förkyning och redan uppbokad på jobb... :( Men hör av dig till min mejl i framtiden, skulle vara superkul att jobba åt dig! ;) Kram!

URL: http://www.annispannis.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: