Äntligen kom du, härliga Fredag!!


 
 
Då ska jag inte chocka er men jag gick precis upp ur sängen =D =D Vet inte när jag låg i sängen så länge, inte ens när jag är hemma hos mor och far, förutom i söndags då jag inte ens kom ur lägenheten på hela dagen ^^ Men vi hade övertid på jobbet igår så gick inte och la mig fören vid 01.30 så egentligen har jag ju inte sovit jättelänge men känner mig utvilad. Inget stall för mig idag, Ella tar Cassador och Anna tar Corvis. Jag börjar nämligen jobba 12.00 idag då jag ska hinna med en middag ikväll klockan 18.00. Vi är runt 20 stycken som är bjudna, det är vi från styrelsen och några till. Vi ska äta mat på bland de finaste restaurangerna i stan, Fridolfs krog :) Jag älskar mat och jag älskar att äta ute. Vi ska även äta trerätters så det ska bli mumma!! En annan anledning till att göra sig lite fin så ikväll får ni se en ny outfit, jag kommer även att styla till håret, vet inte hur än men det märker ni.
 
Innan jobbet ska jag hinna med lite ärenden i stan och städa undan här hemma så det kanske är dags att fixa det nu ;) I morgon blir det lite jobb så det får inte bli för sent ikväll. Ska även hinna klippa 2 andras hästar i helgen, en i morgon och en på söndag. Sen ska jag hinna rida mina hästar och ja, fullt ös som vanligt =)
 
 
Ha nu en underbar helg mina läsare!! Så roligt att ni är så många, stora som små!! <3
 
 
 


Postat av: Mamsen
2013-10-25 - 11:26:55

Ohhh så mysigt, det är du värd. Du som älskar mat haha.. kan tänka mig en bildbomb. Hoppas det bli en trevlig kväll med trevligt umgänge.
Kramis


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: