Mina två <3


 
 
Dessa två underbara skapelser, mitt allt... Ni får verkligen livet att slå gnistor, ni skiner starkare än solen och ni får verkligen jorden att snurra.


Postat av: maddfjadd
2013-10-27 - 23:14:37

finisarna! men kan de va så att corven växt ? hon ser större ut på denna bilden :)

Svar: hihi, jaaa men mest på bredden ;P Nä men lite har hon nog, har inte mätt henne men får väl göra det en dag =)
Ica

Postat av: Stockholmsjenna - En del utav HorseSpot
2013-10-28 - 11:47:13

Så fina!

SV: Haha, ja du är inte ensam. Hade jag haft ett eget stall så skulle väggarna skrubbas och golvet dammsugas varje dag ;)

Han kändes jättefin. Och med tanke på att han hoppade felfritt i lördags så gissar jag på att känslan stämde in. :)

URL: http://stockholmsjenna.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: