Vilken känsla <3


 
 
Corvette fick sin vanliga vilomåndag men Cassador skulle travas på rakt spår idag, första gången efter behandlingen. Han kändes redan mjuk och mer följsam i skritten och traven, hua. Jag kunde knappt rida lätt :D Hans trav va luftig, spänstig och mjuk, sedan att han va jättepigg gjorde det inte lättare för mig men stundtals och i slutet så va han så lugn och fin. Han tyckte nog mest att det va jobbigt att trava så långa och raka sträckor utan att få fatta en galopp. Så på fredag om det är fint väder vill jag ner till stranden och galoppera med honom. Akupunktören rekommenderade att rida honom på mycket raksträckor och galopp på stranden :) 
 
 
 


Postat av: Sara Ekman
2013-11-18 - 19:45:00

Wonderful! :D Kram <3

URL: http://aamaziing.blogg.se/


Postat av: MalinKalin
2013-11-18 - 22:52:47

Skönt att han känns bättre redan efter behandlingen :)

URL: http://malinkalin.blogg.se


Postat av: Mamsen
2013-11-19 - 08:45:00

Så bra. tur att du har nära till stranden, får vi hoppas på bra väder och inte snöstorm...=))
Kramis

Postat av: Therese
2013-11-25 - 07:41:01

Låter fantastiskt att du känner sån skillnad!
Måste fråga vad terapeuten hette, mer är Helena? Vart utgår hon ifrån?
Vill du inte skriva här så får du gärna maila!
Har funderat på nålar till min pålle men har inte koll på bra namn här i trakterna.... Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: