Lite klipp på Cassador 6 år


 
 
 
 
Våran allra första tävling tillsammans <3
 
 
 
 
 
 
 2 0 1 3
 
 
 
Första tävlingen 2013, han va så duktig!
 
 
 
 
 
 
 
Ni som inte sett detta klipp, här kan ni se Cassador hur taggad han är från början till slut.
Klippet är från februari i år och tränaren är Peter Eriksson.
 
 
 
 
 
 
 
Vi hoppar finalbanan som Gina Tricot hade, här med Rickard Rådås.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppträning för Amanda Ericsson i april.
 
 
 
 
 
 
 
 
Höga hopp och glädjeskutt <3 Min fina dressyrhäst!!
 
 
 
 
 
 
Duktig kille, massa beröm <3
 
 
 
 
 
 
 
Hemmaträning i augusti, här kan ni se hur taggad han blir av bara lite bommar och småhinder. Min tokiga lilla dressyrhäst. Det som är skönt med mig är att jag är helt cool när han blir så som ni ser på klippet, jag jobbar, jobbar och jobbar honom. Han får han sina brallstunder för mig, han är sådan, det är hans personlighet. Bara han gör rätt för sig och inte gör det till ett problem, med tiden kommer han säkert att lugna sig lite, hoppas jag. Däremot så vill man fortfarande ha kvar glädjen och då får jag helt enkelt så ut med att han är lite som han är.
 
 
 
 
 
 
 
Hoppträning hemma hos Amanda Ericsson igen, nu är det september och stor skillnad från första klippet på denna sida. Lite roligt att göra ett avslut på detta år och se hur man utvecklats, både jag och Cassador. Det ska jag göra varje år med bloggen, så länge jag bloggar ialf =)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: