Tack <3


 
Ganska häftigt när man får se hur många som varit inne och kikat, fått sig en uppfattning om min blogg, vem jag och hästarna är. Sedan får vi ju se om det är några som stannar kvar av alla dessa människor, vore ju riktigt roligt. Tyvärr gick min syster och la sig tidigt så början på den nya bloggen hoppas jag dyka upp i morgon, tyck gärna till på vägen om ni gillar den eller inte. Haft läsare som har sagt sitt innan och då har jag ändrat lite. Eftersom det är ni som läser den vill jag att ni ska gilla att klicka in här så ofta som möjligt =)
Nej nu är det dags för mig att nana kudden ;) hoppas ni sover gott!! <3
 
 
 


Postat av: Matilda
2013-11-11 - 07:17:31

Håå så kul för dig! :D
Grattis till att du vann ponnysannings tävling! Det förkänar du! :)
Kram

URL: http://matildajosse.horseworld.se


Postat av: zuzanna
2013-11-11 - 09:13:59

Åh, vad roligt ! Grattis :D
SV; Ja, jag håller med dig ! Det är en jätte härlig känsla ! :) Okej, vad bra att du ska stanna här, då kikar jag in fler gånger ! Kram !

URL: http://nattstad.se/zuzanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: