Nya skor :D


 
 
men inte till mig :( utan till Cassador. Sandra kom och fixade nya skor och jag vågade inte chansa så jag bad henne sätta på gummisulor, hade jag inte gjort det hade det kommit snö i morgon ;P Trimmade igenom båda hästarna en lagom stund. De gick rätt så mycket igår så jag ville bara känna igenom dem lite och. Corvette, *visslar*, viken pingla =D inte en enda gång drog hon iväg med mig i galoppen och då red vi ändå på utebanan. Det bådar gott inför... Mmmm :) det får ni se i morgon!!! :D
 
Cassador va också fin, lite svårt att slappna av i höger men bara små stunder. Riktigt fin annars!! Känns stor skillnad, nu ska han ridas mycket ute i skog, backar och rakt fram för att sätta en fin grund inför nästa år :D
 
Visste ni att man drog ut tungan för att bara kunna kolla på tänderna?? :) 
 
 
 
 
 
 
Ni glömmer väl inte saltsten till hästarna?! :)
 


Postat av: Lina
2013-11-30 - 11:00:54

Haha söta Erica, ja det där med tungan är ett gammalt knep, funkar även bra vid avmaskning el medicinering :)

Svar: hihi, du är go lina =) Missa inte mitt senaste inlägg med filmer från idag..
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: