Min sköna söndag!


 
 
Började med stoor frukost, äter alltid stor frukost hemma, även mat, efterrätt och allt. Sedan drog hela familjen på sig regnkläder, kängor och hoppade in i bilen och styrde mot Isaberg. Tog en lång och mysig promenad på runt 6km. Frisk luft, gran, mossa och en härlig atmosfär <3 Jag och Lilly avslutade rundan med att springa uppför en skidbacke ^^, snacka om att flåsa som en stucken gris, men lutningen låg väl på 75 grader och låååång backe ;) men inte hunden, hon flåsa inte ett dugg, snacka om förnedring!!
Nu äter vi spättamiddag, vi barn har önskat det, sen ska jag och syrran hälsa på brorsbarnen och pussa på dem. Sist avslutar vi söndagen med efterrätt med familjen i soffan och film. Syrran jobbar på ny design till bloggen så när hon börja publicera lite så vet ni att den är under arbete om allt inte funkar. Massvis ska fixas så det underlättar för mig, nya och gamla läsare, ja alla :)
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: