Ehm...hmm...


 
 
Vet faktiskt inte vad jag ska tycka om detta, innan jag uttrycker mig, vad tycker ni??
 
 
 
 
Hittade denna bild på en sida som en kompis länkat på FB, Norwegian Fjord Horse.
 
 
 
*   *    *    *   *
 
 
När jag ändå är på G... vad tycker ni om denna herre, ska han byta sport eller träna mer???
 
 
 
 
 


Postat av: johanna
2013-11-01 - 16:58:02

haha men gulligt ju med fjordingarna! :)

han i videon är ju bara... udda!

URL: http://tigermysig.blogg.se


Postat av: Sara Ekman
2013-11-01 - 19:22:30

Söta, men bara det inte väger för mycket och blir konstigt för dem att röra sig :/

URL: http://aamaziing.blogg.se/


Postat av: Lina
2013-11-01 - 20:40:39

Vad gäller bilden säger jag bara näää usch!

Den där filmen såg jag för något år sedan och jag blir lika förbannad varje gång.
Det där måste vara världens snällaste häst men jag är ganska säker på att den får stryk om den inte hoppar.
Den där människan borde inte få hoppa annat än små hinder på typ 30cm och öva på det tills han vet vad han sysslar med.
Jag vet en del skrattar och tycker det ser kul ut, för mig är det bara tragiskt och jag tycker fruktansvärt synd om hästen. Det måste ju göra ont i hela kroppen när den där dåren kommer nerdunsande på ryggen efter varje språng och sen när häststackaren vägrar av förståliga skäl så får han stryk...fast efter en stund när det där sumphuvudet har återfått balansen. Jag blir så J**LA arg!
Här har hoppsporten något att jobba med, han borde ha blivit bortplockad redan efter andra hindret.
Stackars stackars häst :(

Postat av: jullez
2013-11-03 - 12:20:12

Asså om han ska fortsätta rida så ska han träna på sitsen och balansen i flera år innan han ens hoppar ett litet 10 cm hinder.

URL: http://jullez.horseworld.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: