what a weekend :)


Åååå va duktiga mina pollar har varit idag!!! Corvette felfri i 110, Cassador felfri 120 och Corvette debuterade 120 med 4 fel och Cassador debuterade 130 och även han bara 4 fel. Vilka grymma hästar jag har!!!!! De fick sova över en natt till i Småland och mumsa gräs efter tävlingen till 20.00. Kommer lägga upp filmer och bilder så håll utkik. Orkar inte lägga upp mycket idag, helt slut efter 4 tävlingsrundor och allt runtomkring... :) men så lycklig!! Kommer även att skriva mer om helgen i veckan, men nu... ZZZzzz ^^
Nattinatti hästarna, de har bott i ett såå mysigt stall och de har verkligen trivs som fisken i havet. Kommer kännas att lämna ett så fint och mysigt ställe, mina hästar hade varit så värda att bo där :))
De hade även vildsvin på gården :-)
Vi firade kvällen med vin och massa gott :D


Postat av: emma
2013-05-13 - 12:54:27

Hej, fin blogg! :)

Är du intresserad av en relativt ny hästsport som heter TREC? Kolla i så fall in på min blogg, där jag bloggar om allt mellan himmel och jord som rör TREC.

I detta inlägg förklarar jag ingående vad TREC är för någonting.
http://trec.blogg.se/category/vad-ar-trec.html

Svar: TAck =)
Ica

URL: http://trec.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: