Min grymma 6 åring från helgen.


 
 
 
Som Carl Dyrendahl kallar honom, "Den flygande Holländaren"
 
 

 
 
 
 
 
Dessa bilder var från söndagens GRYMMA RUNDA =D Titta och njut, för det gjorde jag.....


 
 


 
 
 
Duktig polle fick massa beröm och massa godis efter ritten. Ni kan se i ansiktet att han är såååå nöjd, avslappnad och lugn. Han vet så väl att han har varit duktig min fiiina lilla kille, min alldeles egna maskin =)
 
 
 
 
 
Tänk er, detta var Cassadors 4:e runda denna helg och lika taggad som dag 1. Han älskar verkligen att hoppa och inte en enda gång tittade han på hinderna eller tänkte tanken att han skulle stanna. Då det var väldigt många hästar som stannde och vägrade ut sig i helgen så hade man inte blivit förvånad. Men jag visade han allt jag kunde och red igenom de svåra svängarna innan jag startade, jag vet att han inte skulle hitta på några dumheter men jag kommer aldrig ta honom för givet. =) Alltid det säkra före det osäkra!!
 
 
 


Postat av: Li
2013-05-21 - 23:01:45

Vilken fin häst du har! :)

Svar: Tack =)
Ica

URL: http://linester.blogg.se


Postat av: Michaela Görloff
2013-05-22 - 10:27:30

Vilka jättefina bilder!
Såg att du svarat på inlägget på Ponnysanning, snälla mig, så kanske vi kan prata mer kring ämnet jag skrev om.. :)
[email protected]

URL: http://michaelagorloff.com


Postat av: Thilde
2013-05-24 - 22:19:36

snyggingar där ute på banan!

URL: http://tiildew.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: