Mardröm :(


 
 
Vaknade nyss av en mardröm :( Var självklart på väg till en hästtävling. Jag va riktigt sent ute och skulle även hinna med en båt på vägen för att ta mig till tävlingsplatsen. Väl framme på bryggan lämnar båten precis hamnen och längst bak sitter en person som vaktar. Jag hoppar ut och skriker av förtvivlan att jag måste med båten och försöker övertala de att komma tillbaka. Jag lyckades muta de med 100 kronor och de skulle vända. Jag går och sätter mig i bilen, inom en kort sekund känner jag en stor smäll bakifrån och hela bilen och släpet åker ut över kanten och ner i vattnet. Det enda jag hade i huvudet var att rädda hästarna. Jag lyckades snabbt ta mig ur bilen och simma bak till släpet, först lossade jag bak och sedan simmade jag fram och in i släpet och lossade Corvette först då hon är minst och kan ta sig ut lättast, tänkte jag då. Snabbt försökte jag lossa på Cassador, han va så lugn och förstående. Men tillslut fick jag ut dem båda och jag lyckades simma i land med dem.....
 
...sedan vaknade jag upp jätteledsen!! Konstig dröm!!! Helt sjukt vad man kan drömma konstiga och så verkliga drömmar!! Ni får även ursäkta de fina detaljerna, alltså det var en dröm och hur man går tillväga i en dröm går inte att redigera ;-)
 
 
Ja jag tänker då inte åka båt till någon tävling den närmsta tiden med tidspress, det har jag bestämt ;-)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: