Grattis fina mamma <3


 
 
Grattis på din alldeles egna dag, Du är den bästa mamman i världen. Du tänker på allas bästa och tar hand om alla. Tror jag är ganska lik dig! Du är värd det bästa!! Älskar dig <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ps: Syns det att mamma är rädd för hästar och vill aldrig hålla dem?? Men när vi var ute och fotade så sa hon "Nej nu ska jag hålla och du får ta kort på mig med Cassador". Haha, så söte. Ja va ska man säg?! =) På förra tävlingen hemma i Gislaved så var hon tvungen att hålla och när jag kom tillbaka va hon i lite panik. Hon sa "Jag fick panik och va såååå nära att släppa honom. Ja jag skulle bara kunna släppa och gå"
 
 


Postat av: Tilda
2013-05-26 - 13:19:58

Hejsan! Supersöt blogg & bra inlägg! Haft en bra helg?

URL: http://tildazblogg.blogg.se


Postat av: Mamsen
2013-05-26 - 17:47:08

Tack fina du =)) vi saknade dig idag, men det blir fler Mors dag, jag lovar. Ha en bra jobbdag iaf.
kram kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: