Corvette debuterar 120


 
 
 
 
Då har äntligen Corvette debuterat 120 med ett ynka 4 fel. Jag är mycket mer nöjd med denna runda, eftersom hon stannade förra helgen så hade jag sporrar och en mycket tuffare attityd i ridningen. Amanda Ericsson tittade på filmen och trodde att hon helt enkelt blev lite lat och bekväm när hon märkte att jag inte va hård mot henne så jag hade en helt annan inställning inför debuten i helgen. Sedan så drog hon till pappas finger så han fick en riktig rejäl stukning och blodutgjutelse =( så jag tänkte att nu ska hon bannemig inte få vinna. Men hon kändes så grymt fin hela dagen, pigg och viljestark så det var inga problem. Jag började med en lite högre växel då jag tyckte jag hade lite sämre tempo när hon stannade ut sig förra helgen för jag ville verkligen få fram henne, inte sitta och hålla henne. Det gillar hon inte, så det enda hindret som jag va missnöjd med var 1:an och det hindret hon rev, där kom vi in fel. Men annars superduper nöjd. Jag har fortfarande svårt att känna av avståndet till hindret med Corvette, Cassador har jag inga problem. Gjorde två klockrena rundor med honom men men, vet inte varför det blir så.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: