Sova!? Eller!?


 
 
 
Haha, när jag fastnar vid datorn på söndagkvällen så springer alltid klockan iväg. Men jag MÅSTE ju bara titta på sista världscupkvalet, BLOGGA, titta på youtubeklipp, fejsboka...... ^^ SEN visar dem ju ANTIKRUNDAN på TV, klockan 01.00!!! Haha!!! Love it!!
 
HAllå, vi har 4 gulblåa ryttare till finalen, har aldrig hänt tidigare och så sjukt spännande. Roffe låg på 19 plats efter all summering men eftersom topsan rider för Australien så petade hon in Roffe på en 18 plast. SJUKT BRA!!
 
 
 
 
TACK alla mina nya läsare för att ni hittat hit och jag hoppas ni stannar. Jag har bara bloggat i exakt 2 månader nu, senast var det två år sedan... ^^. Men om ni fortsätter att följa mig och att diagrammet fortsätter att växa i den takten den gör nu så lovar jag att jag ska vara lika flitig att uppdatera om allt i min vardag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
NU ska jag stuuuupa ner i sängen =D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: