Solig morgon


 
 
 
och då blev det barbacka ridning i skogen med båda pollarna.
 
 
 
 
 
Cassador red jag ut först, börjar till 99% alltid först med honom, bara blivit så =) Jag tänkte att de skulle få två vilodagar och idag skittade jag ut på dem så de får röra sig lite och byta miljö ;-) Cassador tyckte mycket var läskigt, då jag red runt anläggningen vid husen. Inte så smart och ge sig upp i skogen själv när man rider barbacka. Så jag hittade en egen liten runda, klättrade i backa och myste runt =)
 
 
 
 
Corvette var jättepigg och glad att få komma ut, hon är mycket positivare än Cassador även om han också tycker det är skönt så är han en aning skeptisk till allt =)
 
 
 
Lyckades ta 3 helt olika bilder på turen idag, tyckte det va lite coolt ;-)
 
 
 
 
 
 
Skönt att de inte kändes trötta eller möra efter en hård vecka och inte minst Cassador. Men det är bra att de får vila huvudet lite med och njuta en lång dag ute i solen. Idag åkte 1 täcke av på de båda, många +-grader idag =D
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: