Skinande dag


 
 
 
Idag har Solen lyst med sin närvaro fullständigt, helt underbart väder. Där har jag också en fördel med att jobba kväll att jag året runt kan njuta av solens varma timmar mitt på dagen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Corvette, min lilla gråa vilding, idag skulle hon få galoppera lite lugnt, tänkte jag. Hon har inte en aning om att man ska ta det lugnt efter en skada. Hon va fullständigt galen, rodeo, ner med huvudet och bock och framåt. Så ja, svaret på min fråga från igår om jag skulle hänga löst idag så gjorde jag verkligen det. Jag var mer eller mindre en vante som hon lekte och slängde runt på.
Eftersom jag inte har använt galoppfattningen på 5 veckor nu så fattade hon den inte först och tjurade ihop då hon är kittlig, andra gången och tredje räckte det med att jag lyfte ytter skänkel från skritten så flög hon i luften in i galopp. Helt sjuk häst, sjukt galen och sjukt glad =D Thats my Corvette, skruttan, Ts =)
 
 
 
 
 Här kommer lite bilder på den gråa Vildingen genom tiderna :)
 
 
 

Bäbis
 
 
 
 
 
 
 
4 månader, fölvisning
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 år
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 2 år
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3 år
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4 år
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5 år
 
 
 
 
 
 
...fortfarande 2,5 år.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: