PÅSKVILA!!!


 
 
 
 
 
 
 
 
HAHAHA, tror jag själv att jag kommer att vila?! Nooooooot, ;D Jodå, det blir mycket vila, mycket mat, mycket promenader, mycket mys med familjen, massa mys med hunden och massa frisk småländsk luft!! KAN DET BLI EN BÄTTRE PÅSK????? Längtar så galet mycket tills jag slutar jobbet, (har ju inte ens börjat;). Så i natt ska jag sova i min hemhemma säng, mmmm och passa Lillypussar kommer jag att få, mmmm!!
 
Så under påskhelgen tänkte jag blogga en hel del, jag kommer inte att klämma in det dagliga med hästarna utan nu tänkte jag visa hur jag har det hemma. Sedan tänkte jag göra ett stort inlägg om, ME, moi, ERICA =) För ni mina nya läsare vet ju bara vad jag har för hästar och vilka sidor dem har osv. Nu ska jag berätta för er vem jag är och kanske göra en bildbomb med massa egobilder och modellbilder. Hoppas ni kikar in i helgen med =)
 
 
Vet ni vad, idag är det skärtorsdag och det är då alla häxor flyger till blåkulla så märker du att någon i din närhet saknas ikväll så är hon nog påväg till blåkulla ;-) IIiiiiiiii hi hihi hi hihi!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Alva
2013-03-28 - 20:09:16

Hej! :)
Fin blogg, allt bra med dig?

Kika jättegärna in på min blogg och kommentera vad du tycker! :D Hopaps du gillar den!

Ha en bra påsk, kram!

Svar: Tack, bara bra här i småland. Hoppas det är bra med dig!! =)*kram
Ica

URL: http://alvac.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: