Mmmmmaaat :)


 
 
 
 
Mmmm mat kan vara bra att ha och för kroppen att äta. Jag har och kommer att grunda med massa mat i min kropp idag, mellanmål och riktig mat för jag vet att två hopppass väntar i morgon och dem blir inte nådiga. Till lunch åt jag en rejäl silltallrik med potatis, lax, gräddfil med gräslök, ägg och två sorters sill. MMM!!! Samtidigt, bara sådär, slängde jag in en lasagne i ugnen som jag kan göra matlådor på. Haha, fiffig jag är =) Nu blir det lasagne till kvällsmat, vi säger lunch på jobbet. Lite roligt för "lunchen" har vi vid 18.30 eller 19.30. Haha!! =)
 
 
 
 
 


Postat av: Vanessa
2013-03-20 - 18:54:54

Din blogg är super mysig och headern super fin!

Svar: Tack fina du, det berör verkligen <3
Ica

URL: http://itsjust.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: