1 styck Maskin och 1 styck Turbo


 
 
 
HEJ ALLA MINA UNDERBARA LÄSARE!!!!
 
Jag vill först börja med att lägga in två fina kommentarer som jag har fått <3
 
 
Oline Kristianssonskriver:
 
"Sjukt fin blogg du har, du kommer komma långt med den. KRAM"
 
 
 
Alicia (går tyvärr inte att länka namnet, men här går det http://azo.blogg.se/) skriver:
 
Gud vilken vacker häst! :3 Fin blogg, diggar din header. :)
 
 

Blir man glad eller vad?? Jag har även dem som har sagt att jag har en fin blogg, en fin design och header. SKITKUL!!!! =)
 
 
 
 
NU tillbaka till min förmiddag....
 
 
 
Cassador ska jag döpa till Maskinen, han vill verkligen göra rätt för sig till 200% och han kan säkert tugga på i flera timmar med sin viljestarka hjärna och kropp. Sen att han är lite tittig i hörnen är nog ett utav hans dampsaker som jag ibland får försöka ignorera. Inte alltid det lätta när man verkligen vill följa hela 4-kanten i samma tempo och i samma form, hmm. MEN han är ju helt underbar att rida!!!!
 
Jag lyckades även filma en del av vårat pass men det klippet står fortfarande och tuggar så den karamellen får ni suga på ett litet tag till =)
 
 
Corvette, lilla vän, henne ska jag döpa till Turbo. Jag vet inte vad jag ska göra med denna lilla dam. Idag tror jag säkert at jag red henne i 1 h och 15 min och när jag skulle trava av henne så skulla hon sticka för mig och bocka.........Hallå?!.........vad hände där lixom?! Du ska vara TRÖTT nu......... Jag har ridit igenom dig (så gott jag kunnat på 1:ans växel) men du vill bara springa springa spring iväg och jag säger broms broms broms, varje gång. Vi avslutade passet helt genomsvett och jag lite milt kokande.
 
Båda va riktigt läckra idag i sina vita dressyrskydd. När jag red, haha Turbo, så kom anläggningschefen in och sa "Nä men åå, har hopphästen fått på sig vita dressyrskydd och oj oj oj, hon kan passage med". Jag svarade "haha, nej jag försöker skritta, syns inte det?!" Haha... tokig turbo, finns ju bara en växel på denna hästen och det är 1:ans och framåt.... Vet inte om jag längtar till omhoppning med henne men jag lovar att hon kommer att bli sjukt vass och en hård konkurrent då hon inte vill vara i närheten av bommarna, hon får spunk om hon river =)
 
 
 
 
 
 
 MIN alldeles egna, fina, lilla jobbiga Turbohäst :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: